Als intermediaire partner van ABN AMRO kunt u adviseren en bemiddelen voor producten en diensten van ABN AMRO. 

Samenwerken betekent communicatie; ABN AMRO ziet het als één van de belangrijkste succesfactoren. Regelmatig contact zorgt ervoor dat je elkaar goed leert kennen, dat je weet wat je aan elkaar hebt en wat je van elkaar mag verwachten. Het geeft over en weer vertrouwen en maakt een samenwerking mogelijk die het beste brengt voor de consument.

Wat kunt u van ons verwachten

Intermediairs waarmee wij samenwerken, ondersteunen wij met kennis, kunde, tools en systemen voor een optimale dienstverlening aan klanten die een ABN AMRO hypotheek hebben of wensen. 
We zorgen voor snelheid waar het kan en zijn bespreekbank voor het intermediair bij complexe(re) zaken.
Zo heeft u: 
- een vaste Relatiemanager die de weg weet binnen ABN AMRO;
- een eigen Mid Office team van kredietspecialisten en acceptanten;
- online tools oa. voor het Berekenen Zakelijk Inkomen; 
- de Voorbespreek-module om te sparren bij complexe(re) zaken;  
- Track & Trace om dossiers op de voet te volgen;
- de Intermediair App - uw eigen mini-kantoortje altijd bij de hand    

En uiteraard bieden we kwalitatieve producten met unieke kenmerken tegen concurrende voorwaarden en tarieven.

Wat verwachten wij van u

Andersom verwachten wij van u dezelfde intentie om de relatie met ABN AMRO actief te onderhouden, en waar mogelijk te verbeteren. Dit betekent in de praktijk dat u:

  • bij de advisering aan uw klant ook de producten en diensten van ABN AMRO in overweging neemt;
  • daarbij gebruik maakt van de systemen, informatie en middelen die wij u ter beschikking stellen;
  • contact heeft met uw relatiemanager over strategische, tactische en operationele zaken. Dat contact wordt gelegd op ons maar zeker ook op uw initiatief. Dat kan per mail of telefonisch en uiteraard ook op locatie. 

Zo werken wij samen aan een structurele en succesvolle relatie, waarbij wij samen het klantbelang centraal stellen!

Intermediair worden bij ABN AMRO:

  • U bent ingeschreven bij de Kamer van Koophandel (KvK),
  • U adviseert én bemiddelt en u beschikt daarvoor over de Wft-vergunningen:
    • hypothecair krediet,
    • spaarrekeningen,
    • vermogen,
    • deelnemingsrechten in beleggingsinstellingen,
    • en bij voorkeur ook voor betaalrekeningen.
  • U bent aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
  • Uw klanten kunnen uw kantoor digitaal vinden, bijvoorbeeld met een website die actueel is en waar uw dienstverleningsdocument en contactgegevens te vinden zijn.
  • U werkt in uw advisering met adviessoftware, waarmee u uw hypotheekaanvragen via HDN indient.
  • Het spreekt voor zich dat u samenwerkt met een brede vertegenwoordiging van aanbieders en zodoende een gevarieerd productaanbod kunt bieden.

Voldoet u aan bovenstaande criteria? Dan kunt u zich hier aanmelden via een digitale vragenlijst: de Formulemonitor

Onze afdeling Account Support neemt, na het invullen van de Formulemonitor, zo snel mogelijk contact met u op voor het vervolg.